Over de Media Collega's

Wij zijn de collega die je altijd al had willen hebben

Met een duidelijke visie op succesvolle mediacampagnes

De Media Collega’s hebben meer dan tien jaar ervaring in de wereld van sales, marketing en communicatie. We zien de uitdaging steeds groter worden om synergie te bereiken tussen de technologische ontwikkelingen, veranderende klantbehoefte en mediamogelijkheden.

Zo zijn adverteerders lang niet altijd op de hoogte van de laatste mogelijkheden. En aan de andere kant hebben uitgevers en congresorganisatoren de grootste moeite om de veranderende marketingbehoefte te vertalen naar een op maat gemaakte campagne.

De Media Collega’s weten wat er nodig is om marketing en sales beter te laten samenwerken. Die kennis delen we met uitgeverijen en congresorganisatoren, maar ook met de marketingprofessional. Zo weet iedereen elkaar te vinden. We schuiven aan als consultant, trainer of als extra fte.

Waarom collega's?

Goede collega’s vullen elkaar aan. Ze zijn flexibel en weten dat hun werk invloed heeft op dat van jou en andersom. Dat maakt ze onmisbaar en vooral leuk om mee te werken. Die collega zijn wij. We staan misschien niet op je payroll, maar we staan wel met je bij de koffieautomaat. We schuiven aan bij jouw teamoverleg en denken graag mee, zonder stropdas of dure aktetas. We zijn geen sales- of marketingbureau, maar vakidioten die beide disciplines weten te verbinden. Zo weten marketeers wat hun sales collega’s nodig hebben en kunnen zij hun marketingactiviteiten daarop afstemmen.

Omdat wij over een breed netwerk beschikken, leveren we naast ervaring en vaardigheden ook informatie over de markt. Op basis van die input gaan we samen op zoek naar jouw ideale klant en jouw meerwaarde voor hem.

Ieder bedrijf is anders en daarom hanteren wij geen standaard dienstenpakket. Afhankelijk van waar jouw team behoefte aan heeft, komen we als adviseur, trainer of extra fte. Zo krijg je precies de hulp die je nodig hebt en zijn we geen kostbaar blok aan je been.

Dit zijn jouw Media Collega's

Marcus

Het woord klantgerichtheid is uitgevonden door Marcus. Hij is doelgericht en wil zijn klanten oprécht verder helpen. Daarnaast zoekt hij altijd naar de verbinding, zowel met klanten en collega’s als tussen de sales & marketing. Marcus: “Voor elke uitdaging bestaat een oplossing”.

Mark

Mark is de denker van het team. Alles wat met propositie, strategie en marketingoplossingen te maken heeft, komt op zijn bord. Hij werkt graag op locatie, omdat hij daar meteen helder krijgt wat er moet gebeuren. Mark: “Ik stel 5 vragen en dan weet ik waar het pijnpunt zit.”

Zijn we binnenkort ook jouw collega?

Neem contact met ons op om te kijken of we een match hebben.